Shopping En Snabbis.

Jag fick pengar från mamma somsagt. Och köpte min foundation för 125;- och en rea-mascara för 79;- + skorna då som mamma tvinga mig att köpa, ett par billiga svarta tygskor från H&M för 99;-. Bra och billigt satsade vi på här. Men blev dock sugen på att köpa kläder när jag gick förbi allting, så det blev snabbis tur i handen och sedan var vi ute en stund. Jag fick cykla i spöregn och såg ut som, jag vet inte vad haha, men sen kom solen igen och stekte på både min och Mikaelas ryggar.

Här är det nu muligt och inte speciellt mycket sol, men vi får hoppas på inget regn ikväll då jag ska ut och träffa sötingarna igen. Alltså ingen speciell midsommar iår ;-)

På söndag eller tisdag lämnar jag äntligen in min kamera på laddning, så bilder kommer efter det. Och så får vi hoppas på att mobilen kommer strax! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0