11 Veckor, jag klarar det.

Gud, jag är så nervös.. Inför att färga håret. Men jag tror ändå det blir hemmakväll ikväll.. Annars blir allting så strässigt eftersom mamma kommer hem om en halvtimme (6) och då lagar hon mat och så käkar vi väl runt 7. Och sedan ska håret fixas i kanske 20minuter. Alltså är håret kanske klart halv 8-8. Jaja, får se vilket humör jag är på och om jag vill ut i kylan eller inte. Jusste, det snöar här igen !! Suck.

Pappa kom till mig när han kom hem från en simningträning med ett papper och frågade om jag var intresserad. Det stod stort "Parloppet" och en massa text som jag läste. Man sprang åt varsitthåll, och möttes på vägen, 5km. 2½ varv runt eljusspåret. Dags att börja springa! Eftersom jag vill ju ändå börja springa, och nu har jag något att sikta på. Att jag ska klara dedär 5kilometerna tillsammans med min pappa. 11 Veckor har jag på mig. Det ska jag klara.



My American Heart - Tired and Uninspired. Lyssna och njut!

Nu kom mami och jag ska gå och kolla på hårfärgen, kisses.


Kommentarer
rebecca

vilken färg blir det??? kramar

2009-03-27 @ 18:47:35
URL: http://rebeccasspegel.blogg.se/
Sarah

Naajs med snö!!

inte.. :P

2009-03-27 @ 19:44:21
URL: http://thiindra.blogg.se/
Liene

hoppas håret blev bra:)

2009-03-27 @ 21:46:27
URL: http://lienes.blogg.se/
Anonym

<3

hoppas håret blir bra, sötnos!<33

2009-03-27 @ 22:10:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0