26 Mars. Denna dag

Tjofan. Precis kommit hem. Från skolan + nyss möte med kuratorn&mami. Inget mer om det.
Ska snart iväg igen och träffa soc o möte med dom också.
Aja, skönt med Fredag imorgon. Fast inte så skönt med matte hela dagen.

Dagens outfit.

linne - ginatricot
grå tröja med rosa&gult - cubus
jeans - weekday
& så plattat hår som jag inte haft på evigheter.. haha fast ni kan ju ignonera mitt fejs vettja.

Jusste.. Imorgon märker vi nog hur många blåmärken jag har. Från att alla har slagit mig, puttat in mig i väggar, slängt mig över folk osv.. Hm


Kommentarer
» Mikaela - hockeyfru & nagelteknolog

ah okey, det använde jag med förut. fast min hud blev så himla torr av tvålen.

2009-03-26 @ 17:39:43
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Leonora - The Magic Memories

sv; härligt ;D

jorå det går allt!

gör du då?

2009-03-26 @ 19:35:28
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0