27 Mars. Sådan här "elevens(lärarnas)dag" - Mattematik.

Hej. Fick sluta en timme tidigare idag, skönt. Och jag är på typ superglatt humör :)
Men dagen började iallafall med att fixa sig och sedan mötte jag J och så hade vi matte. Först en konstig mattefilm som man nästan somna om eftersom det bara handlade om siffan Ett i en timme. Och efter det hade vi rast, och sen fick vi spela spel då jag förlorade varje gång hehe. Efter det hade vi lunch då det vart två chokladbollar, he he he. Och sen fick vi .. gå .. ut .. Fy vad kallt och tråkigt det var! Och efter hade vi matte igen, då fick vi klura ut kluringar och jag är ju rätt bra på sånt märkte jag :D haha..

Men ikväll ska jag färga håret, och ni kan ju gissa hur jävla nervis jag är (hjäälp!!!). Antingen kommer det bli lika bra som förra sommaren då jag blev riktigt nöjd, eller så blir det rött som det oftast blir, eller för mörkt eller för ljust. Ja, ca 15%chans att det blir perfa.
Menmen, sen kanske jag går ut eller så stannar jag hemma och svullar framför datorn och Lets dance.


 

Vad gör ni ikväll?
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0