28 Mars. DÅLIG morgon.

God... Morgon...
Usch, jag har precis vaknat. Kristin kom in rusande och sa att klockan var elva. Och jag trodde det var skola. Helt borta var jag. Är jag. Sedan sa hon "färgade du håret igår?" och jag svarade ja, fast det skulle inte förvåna mig om jag drömde det också. Men håret ser typ orange ut idag.. Usch, inte nöjd. Och så sa hon "nu tar jag med mig din hand och går" så gick hon.. Jag fattade ingenting och trodde hon hade tagit min riktiga hand fast jag inte kände det. Och ååh, nu har jag blivit på dåligt humör bara för att morgonen är så konstig.

- Mamma kom och jag fråga vilken hand eftersom Kristin hade gett den till mamma. Det visade sig vara den dumma Islam handen jag gjort i skolan.. Suck.. Och så , åh.

Jag måste gå och få vara ensam innan jag babblar på för mycket och det kommer fula ord. Hejdå.


Kommentarer
Liene

så synd att du blev inte nöjd med håret:/ men men

orange kan ju va snyggt! varför inte, jags kulle iaf kunna ha det:) hehe

2009-03-28 @ 11:53:57
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0