29 Mars. Sommartid

Godmorgon godmorgon, sovit gott? Det gjorde iallafall jag denhär natten. Trots den läskiga skräckfilmen 28 dagar senare som vi såg hos hemma hos Viktor. Och innan var vi ute lite, och vet ni? Efter jag och Evelyn hade köpt dricka inne på konsum .. så .. gick vi över skolans fotbollsplan .. och där var det kanske 50cm djupt iskallt vatten ! Så såklart gick vi där, och fy vad kallt det var om fossingarna resten av kvällen. Jaja, kom hem runt halv 12 då jag somnade direkt

..och trodde jag vaknade halv nio imorsse, men eftersom min mobil inte ändrades så var klockan halv tio och kristin rusar in och tänder lampan för att jag ska vakna.

Så nu har jag ätit domdär flingorna "1-2-3 och så kan du se dig i spegeln igen" eller något sånt. Smaskens.
Idag ska jag iallafall försöka springa eller gå promenad, men åh vad jag vill ha hund, som jag kan gå promenad med. Fy, jag vill verkligen! :(


Kommentarer
Faia

Hejhej. Fin blogg

Kika in i min blogg har en fråga som du kan svara på.<33



2009-03-29 @ 11:12:42
URL: http://faiaaaa.blogg.se/
Bella

Klart du är fin :D det håller jag med om! kram

2009-03-29 @ 12:08:02
URL: http://bellablogg.blogg.se/
victoria wiho !

du kan låna min hund haha (a)<3

2009-03-29 @ 13:11:02
victoria wiho !

du kan låna min hund haha (a)<3

2009-03-29 @ 13:11:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0