8 Mars. Stora staden. Du skrämde mig.

Vaknade nio av att någon släppte in Tisse i mitt rum, stor suck. Hon somnade sen på min rygg tills jag skulle upp och fixa mig. Kvart över elva gick jag hemmifrån med snabba steg för att hinna med tåget. Fullt med tårar i ögonen för det blåste för mycket, plus mina svullna ögon. Jaja, Evelyn hoppade på tåget efter en station och efter det vart det stan. Tusen trappor, Olika beskrivningar till en affär, Kaffe&glass, Skratt, Bus, Sms. Och jag köpte en t-shirt + skärp från Ginatricot och strumpbyxor från Åhléns. Inget som var planerat alltså, he he. Attans att det inte blev av idag heller. Det var min otursdag idag igen, Jaja, nytt försök på Tisdag maybe<3 Nästa gång måste jag iallafall köpa skor.



Kommentarer
Liene

tycker idn dag lät bra ändå:) om man ser den sĺjusa sidan.

2009-03-08 @ 17:43:05
URL: http://lienes.blogg.se/
Liene

tycker idn dag lät bra ändå:) om man ser den sĺjusa sidan.

2009-03-08 @ 17:43:17
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0