Min kväll i text plus 10 människor.

Mamma skjutsade mig till handen, soc. & jag fick sitta o vänta i kanske 10minuter tills snubben kom. Och denna gång var jag på rätt våning, fast jag hade problem när jag skulle hem eftersom allt ser likadant ut överallt där. Jaja, tusen möten framöver.
Sedan ringde jag Evelyn, som lagade mat, och sedan Ante och Rasmus som inte svarade. Så jag ringde Aziza som var i centrumet så jag sket i tåget och gick o träffade henne, Emelie och Frida och dom letade klänningar. Sen åkte vi till konsum och köpte choklad som jag och Emelie sprang iväg med och käkade:), och träffade Victoria på vägen. Sedan mötte vi Evelyn vid skolan. Och sedan gick jag och Evelyn iväg och träffade Anton, Ante och Marcus. Sedan kom Rasmus och någon som hette Natta. Och då gick vi till konsum, och köpte mer choklad. Och sedan frös jag ihjäl och gick hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0