Moneymoney.

Om det är någon som är dålig på pengar, så är det Jag.

Både på att spara, slösa och tänka.
Jag får panik när pengarna är slut och vill ha allt. Jag får panik när jag har för mycket och vet inte vad jag ska köpa, (eller man kan inte ha för mycket, iallafall inte jag). & Jag får panik när jag inte förstår ekonomi eller vad man nu ska kalla det.

Hihi, jag har nu suttit i kanske en timme och försökt klurat ut detdär med att betala ca 198:-/mån i 24mån. Men det funkar inge bra. Tillomed Robbin, Andrine, någon Hugo & Kristin har försökt men det verkar inte vara någon idé.

& Varför jag tänker på detta nu är att jag har ångest för jag vill verkligen ha en laptop! Men hur långt kommer man med ca 860;- minus shopping = 0;-

Ja ni.. Vi märker om jag hoppar av lycka någon vacker, rik (som blir fattig) dag. Nu ska jag sova, puss & godnatt


Kommentarer
beatricejakobsson

sv: då är vi två. jag har inga penager jag heller :(

2009-03-07 @ 09:49:00
URL: http://beattriicee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0