I Said

Jag har ångest.. Det här är verkligen inte min dag. Vill göra allting och få allting. Vill måla hyllorna, men orkar inte, vill slänga skrivbordet, men vet att det är bra att ha för mitt rum, vill köpa en krok, vill ha en egen bärbar dator, jag vill gå promenad, jag vill shoppa, ta kort, sminka mig, sova, gråta, skratta, träffa kompisar, sola, träna, dansa, spela gitarr.. Jag kan sitta här hur länge som helst och bara babbla på.

Det jag har gjort idag när jag skulle plugga var att sitta i sängen, bara glo överallt i rummet och tänka. Vill få allting klart bara. Flytta på hyllorna, måla dem, ta bort skrivbordet, få pengar och köpa dator+kläder, gjort klart alla läxor, gå ut skolan, vara ute och springa i solen, och ja, allt det jag sa innan.. Och nu tänker särkert alla "gör klart en sak och fortsätt med det andra", Men jag har ingen lust!!

Fy vad jag är på dåligt humör idag.
Men jag ska nog iallafall byta om till lite snyggare kläder, ta lite kort, städa bort sakerna på skrivbordet, tända ett par ljus, och sätta mig och göra klart engelskan, lära mig matten, och sedan skriva stödord till Islam omprovet. Och ligga i sängen och lyssna på musik och sova plus kladda på papper. Och ikväll gå promenad. Så får det bli.. hoppas jag. Wish me good luck.


Kommentarer
Jessica

Jag känner samma sak, man vill bara få allt gjort på en gång sedan slippa det. Lycka till! =)

2009-03-15 @ 17:14:28
URL: http://jtre.blogg.se/
Jessica

Åh tack! Jag vet att jag inte kommer att kunna plugga heller, har aldrig lust till det. :S

<3

2009-03-15 @ 17:18:16
URL: http://jtre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0