11 & 12 Maj. Kockar och lite annat sött ;)

Tjenamors, åh jag får panik. Massa bilder som jag vill lägga upp från mobilen, men såklart ska det inte gå. Aja.

Dagen igår var iallafall najsnajs, skoldagen gick lite snabbt och på idrotten gjorde vi ett vindskydd, eller ja.. Jag kollade på för det mesta eftersom på lunchen så träffade jag Max, Micke&Rasmus, och R ska klämma ihop min handled med en grej som man måste ha en tång sedan för att få upp, så vi fick elda upp den och så senare vart det svullet precis vid knölen vid handleden (bild senare). Men efter idrotten kom Marcus med moppen o sa att Vikor ville att jag skulle komma så det var snällt :D skjuts hem då alltså :) Men där satt jag&V ett tag för M skulle äta, i regnet också, inte fullt så mysigt. & senare kom Rasmus, Micke, Jerry, Anton, Max, Robbin, Mickan, och särkert någon till, och så åkte jag & A upp till honom för att lämna moppen, så mötte vi städerskan Marcus & höll honom sällskap, tills Jerry kom o hämtade oss (: & sedan åkte vi runt lite och runt 19 lagade vi middag hos Mickan, scnitzel & pommes & bea. hihihi. Och sedan efter det hänge vi lite, höh. & så kom Viktor&Antons mamma o skjutsade hem mig, snällt.

Dagen idag har varit långlånglång, men ändå så fick vi sluta tidigare. Ja, läsning, engelska, matte, svenska, svenska, svenska.
Och imorgon ska jag upp till läkaren med min hand (hoppas inte på bruten)

Nu ska jag nog hitta på något skoj, pusshejleverpastej.

Märkte att jag är nästan utvald till månadens blogg ;D röstarösta är ni söta ;-) Nummer 1.


Kommentarer
victoria (:

vart röstar man :) ?

2009-05-12 @ 16:25:07
Aziza

jag har röstat på dig!!! :D<3

aa vi har disco tema :)

2009-05-12 @ 18:59:05
URL: http://mangoapelsin.blogg.se/
I S A B E L L A ♥

Hihi jaa, bullar är så gott:) Provet gick nog bra;)



Rösta gärna på din favoritbild utav finalisterna i min fototävling =) /I S A B E L L A ♥

2009-05-12 @ 20:15:32
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Vilja

Svar: Åh tackar tackar! Allt bra med dig? :)

2009-05-12 @ 21:24:38
URL: http://viljasvarld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0