13 Maj. Skola, möte&hungrig.

Hejsan, dagen rann på lite segt & jag slapp en halvtimme av so;n (Jennifer, vi kör redovisningen på fredag, då ska du komma till skolan!<3). Efter åkte jag till handen och fick gå på möte med någon Göran, och senare ska vi träffa två andra tjejer, trevligt. Sedan skulle jag få skjuts hem av Viktor o dem, men dom glömde bort mig så jag fick gå den långa vägen hem med mitt knä och träffade Sebbe på bussen.
Hungrig, hungrig just nu, & the hills. puss

Jusste. Det visade sig att jag har en blödning i handen, och det ska gå över förhoppningsvis om 2-3 veckor.


Kommentarer
andrinee

sv; hhi :D har vg i franska.. men på np är jag nöjd med g (=

2009-05-13 @ 18:42:49
URL: http://bbecauseyoureworthit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0