14 Maj. Boysboysboys, and Carscarscars.


Min dag har sett ut att först var det skola, och sms från J om att hon mådde sämre, så jag fick ännengång gå ensam till plugget. Efter skolan med pizza i magen från hemkunskapen blev det datornörd på hög nivå. Och senare efter middan runt sex skulle jag följa med Emil till handen för att köpa present till Sebbe som fyller femton idag, happy birtday. Då mötte jag även Andreas som höll oss sällskap. I Tungelsta mötte jag syster, och några andra som åkte iväg från oss med sina moppar medans vi cyklade. & så blev det tjockiströja för att överleva kvällen och möta alla igen vid gården, najs. Jag&Anton åkte till konsum, och kl nio snodde jag Rasmus skjuts hem av Max på moppen, och även snodde jag Rasmus hjälm, hihihi busigt.
Nu måste jag tvätta mitt äckliga sår på knät ännengång och även piercingen, och sedan sova för att orka med dagen imorgon utan idrott. kisses and sov sweet ;-) (suck, jag är inte ett dugg trött & vill bara vara vaken hela natten lång)


Kommentarer
Vilja

Svar: Häääerligt! :) Jodå min dag har också varit bra, solig och skön! :) Gör du nu då?

2009-05-14 @ 22:35:13
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
MALIN

svar: Ja, visst är låten fin? :)

gott med pizza ^^

2009-05-14 @ 23:03:41
URL: http://malinworlin.blogg.se/
LIENE

sv: haha, ja men det var inte riktigt en fråga:P det var sån där uttryck bara, ja hur ska man förklara.

Visst var outfiten söt!



det var många du träffade igår då:)

2009-05-15 @ 08:51:51
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0