25 Maj. Grabbar som käkar upp allt de ser.

Skolan rullade på somvanligt och det började med att jag blev väckt av Viktor som ringde klockan 8 och sen kom anton förbi, men i tid till skolan kom jag iallafall. Efter skolan gick jag hem och satte mig ute i solen, tills V bad mig ringa och då hade de stått utanför huset och plingat på men jag hade inte hört något och det visade sig att de saknade mig så mycket. Haha nej nu skojar jag, de ville att jag skulle poppa deras popcorn så han och Marcus kom in och höll mig sällskap och tog över datorn. Senare kom också Adde och Anton och vi var här en stund och de snodde allt godis och all läsk, hihihi. Men efter det gick vi iallafall ut och hade skoj, och nyss kom jag in. Eftersom det var kallare än kallast med mina korta shorts, och snäll som mamma var hämtade hon mig med bilen även fast det bara var några meter hem (a)
Wellwell, stor hög med stora skor framför dörren vart det idag och ingen solning som jag hade tänkt ;-)

Fick mina omdömmen idag också, ig i 3 ämnen och en massa skitsnack! Aja, på torsdag har jag iallafall utveklingssamtal då jag kommer klaga som sjutton. Eller lättaresagt, imorgon ska jag klaga som sjutton på läraren som säger att jag inte lämnat in läxor fast jag gjort det!


Kommentarer
LIENE

sv: men varför skojar dom om din kropp? när det gäller negativt. Tror att det är en del tjejer som får ätstörningar just på grund av att så många skojar om ens kropp om man redan inte gillar den särskillt mycket.

Du kommer säkert inte lyssna på mig nu heller men du har faktiskt snygg kropp! Inte många som har så perfekt:)



Inte så kul med 3 IG:s, men har din lärare slarvat bort din papper, då är det bäst att du klagar då ja.





2009-05-25 @ 20:11:04
URL: http://lienes.blogg.se/
josefine

tack så mycket :D

2009-05-25 @ 20:25:45
URL: http://brandbil.blogg.se/
Sofia [gaspedal.blogg.se]

jotack den var bara bra, din med hoppas jag? (:

2009-05-25 @ 21:25:02
URL: http://gaspedal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0