9 Maj. Efter Regnet Kommer Solen, sant.

Själv tycker jag att jag är rätt dutkig på att fixa grejer, spöregn hela natten igår, och idag skiner solen starkt ;) haha.
Men iallafall, idag kom jag upp välidgt sent (halv 12) och redan är nästan hela dagen borta. Plus det blir ännumer jobbigt när jag inte vet vad jag ska göra idag, men jag antar att B,M&J kommer hit så jag särkert kan gå ut med dem. Vad ska ni göra idag? & något tips som jag kanske skulle kunna få?
Jusste. Jag måste städa rummet.. Icke fint. Sen tänkte jag även sitta o radera bilder från mobilen och kameran, och ta mer bilder med kameran som jag inte gjort på, 3månader? Jaja, bildbombning idag alltså! :D
Hare bra, puss


Kommentarer
Ells

okej, jag gillar alla sporter utom hästhoppning och sånt!

2009-05-09 @ 12:42:12
URL: http://eljolilj.blogg.se/
andrine

sv; åh vad duktig du är då :D så skönt när det är färdigt & det verkligen syns skillad :-)<3

2009-05-09 @ 13:56:36
URL: http://bbecauseyoureworthit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0