Onsdag & Torsdag - Bastu & Fotboll

Dumle, massor av dumlegodis har vi hemma. Smaskens eller vad hihi. Men man kan ju inte leva utan godis på en Torsdagskväll när det känns som en Fredag + man är ledid, eller vad säger ni? hihi.

Men iallafall, just nu har jag tid med bloggen eftersom jag är nästan ensam vaken och sitter i min ensamhet + inte trött, så för er som vill veta lite om igår, läs ;)
  Igår, Onsdag alltså vare först skola och sedan utekväll såklart med några stycken, en massa depp och lite bråk(?), fast jag själv var glad och dum somvanligt och trivdes med det, haha. Sedan åkte vi hem till Jerry&Micke runt 00.00 tiden, jag, Micke, Jerry, Max och Rasmus då alltså, och så satt vi i bastun och värmde oss, tills alla gick in förutom jag&Max som stannade kvar och fick upp bastun till 65 grader (fyfan vad varmt det var). Morgonen därpå gick vi till J&M&R och åkte hem runt 11tiden. 

Sovtiden blev då från 11-13.30 ca & då kom min syster in och tvingade upp mig, somsagt var jag sjukt trött då att jag höll på o somna hela tiden, och gjorde även det om jag minns rätt(?) Gick iallafall upp sedan och käkade lunch, och efter det middag. Sedan stressade Anton och Ante mig som sjutton som plingade på och tutade med mopparna utanför huset bara för att jag skulle byta byxor. Men kom iallafall iväg sedan och resten av kvällen (19-23) körde vi för det mesta fotboll, jag och Jerry då alltså :p 93kickar på knäna klarade jag allt efter många år, och fy vad dålig kondis jag har om man genför med att jag var helt slut efter det & som liten klarade jag runt 250, he he he.

  Men, hem kom jag iallafall efter det från att alla hade stuckigt när jag och Jerry följde med Ante till bussen, och sedan skulle några sova hos Adde, och så snäll som Micke var skjutsade han hem mig (:

Nä, nu ska jag nog ta och lägga mig i sängen, efter 2 timmars sömn idag och inget inatt behöver jag lite, puss&natti.


Kommentarer
I S A B E L L A

Hihi vad kul. Visst är "Hot chick" grymt rolig? xD Om du kommer ihåg den då.



Haha, det har du rätt i. :) Kram

2009-05-22 @ 00:14:18
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Michelle [My life, my story, my words]

svar; Tack :D Hur är det med dig då? :D kram

2009-05-22 @ 00:59:30
URL: http://miiichellejohansson.blogg.se/
jennifer

hihihihi, jaaa holger hjärta mig , haha<3

puss

2009-05-22 @ 09:48:54
URL: http://jjennufers.blogg.se/
Sofia [gaspedal.blogg.se]

aa det är så härligt när blommorna börjar komma.. :)

ha en bra fredag!

2009-05-22 @ 13:25:43
URL: http://gaspedal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0