Värme kul främlingar trött kall

Godmorgon eller vad man nu ska säga.. Har precis kommit hem, såhär lagom 06.20:-P kvällen vart bra, men slutade med lite kaos som det alltid blir. Men iallafall ligger jag nu i sängen med tisse bredvid mig och har sjukt ont i magen. Lunchen blir på pizzerian med rasmus senare (bara för att jag tjatade om pizza hela natten/morgonen, hihi). Och som ni kanske märker har jag inte sovit något och är inte så trött heller. Iallafall, skriver mer senare, ska antingen upp o käka frulle med varm oboy eller ligga kvar här.. Vi hörs, puss


Kommentarer
I S A B E L L A ♥

Jaa, visst var den :D underbar.

2009-05-17 @ 16:17:32
URL: http://tinkerbella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0