6 November 2009.

Igår var det allt rolig dag! Dagen i skolan rullade på segt med långa matte och svenska lektioner, samt bild & idrott. Sen gick jag hem och efter ett tag ringde Robbin och jag fick fixa mig och sedan tralla till vh. Där mötte jag ett par st, och sedan gick vi till Åbygården. 5-kamp, och jag, Jenny, Evelyn&Blerta var på lag och kom plats delad tvåa men jag tyckte vi var grymma ;D
Kvällen blev inte fri från lite kaos, men inte så mycket hände än att jag sen åkte hem vid 01 tiden.

Snart borde jag fixa mig och åka till handen för att fixa grejer. Men först ska jag nog iallafall kolla på en skräckfilm just såhär mitt på dan, haha. Vi får se vad som händer denna lördagskväll. Puss&kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0