Ändrade Planer Varje J*kla Dag.

Igår skulle min dag se ut så som skola, luciacupmöte, utvecklingssamtal, vaccinsprutan. Men det blev stop efter luciacupsmötet. Istället gick jag hem och sedan till gården.
Idag skulle jag till skolan, och sedan skola, gymnasiemässan och bio. Men jag vaknade 11, och ska snart på bio. Efter blir det nog gården eller ringa upp ett par för att ses. Men det beror ju på hur bra filmen är, om jag skräms upp rejält blir det nog träffa någon så fort som möjligt om inte min syster följer med hem. PARANORMAL ACTIVITY.

Nu ska jag försöka fixa bloggheadern lite till och sedan fixa mig.


Make damn sure eller Här kommer alla känslorna(inlägget under) på gitarr för bättre betyg i musik.
Vad tycker ni?



Kommentarer
LIENE

vad är det här för låt då?

sjukt fint:O<3

2009-12-02 @ 21:14:03
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0