Min Helg & Veckans Planer

I Fredags blev det både Åbygården och tungelsta, stannade till 12 och sedan följde Danne, Max & Kyckling hem till mig och sov över. Snackade ett tag till 03 tiden inne i mitt rum tills D&M somnade och sedan blev jag trött. Men mysigt hade vi det med tända ljus ;-) Morgonen efter sprang dem till bussen vid 14 tiden och jag fixade mig lite för att sedan åka till handen o mötte Sonia & Mikaela. Efter det åkte vi hem till Billy för där var det ett par och sedan blev kvällen förstörd av lite olika orsaker. Men kom iallafall hem vid ett tiden och käkade kladdkaka och sedan somnade jag i 14 timmar (!!)
Idag stack jag iväg vid fem tiden i mörkret och nu har jag världens huvudvärk. Har precis duschat efter kylan ute och funderar på att måla naglarna. Men det får nog vänta tills imorgon skulle jag tro.

Veckans planer :
Måndag; Skola, Åby
Tisdag; Skola, Tung
Onsdag; Skola, Åby
Torsdag; Skola, Tung
Fredag; Skola, Bio med syster kanske
Lördag; Fest?
Söndag; Sova

Någon som kan fixa min bloggdesign? Jag har varken tid, lust eller ork att fixa den själv, hihi.



Kommentarer
Rebecca

Mysigt :)

2009-11-16 @ 20:25:24
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0