Om jag bara visste...

En dag, En kväll, En natt, En morgon, som var nästan det bästa i mitt liv. Iallafall det bästa jag vet. Blev till kaos. Det var vi, folk som jag saknat, folk som jag hatat, folk som var främmande. Allting var bra, just allting, även om allting inte kändes bra så var det det. Allting var super tills en, två dagar efter. En person som gjorde det jobbigt för oss alla. En person som vi inte vet vem det är. Som jag inte vet om jag är vän med personen. Ingen säger namn och ingen säger dygnet. Någonting hände. Tack för det. Även om han eller hon inte vill illa så nej, man kunde fråga först, eller prata själv. Jag ogillar personen. Det stoppar inte mig men jag vill ändå inte. Personen har gjort det jobbigt. Om jag bara visste..



Kommentarer
LIENE

sv: har inte hört så mycket av henne men den här låten var underbar..:)



tyvärr inte:/ har inte tid.

2009-11-03 @ 22:29:20
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0