-

Jag blir så.. Jag vet inte vad.
Skrivhumör iallafall.
0,22kr på kortet. Och en gammal 50öring i plånboken som inte ens gills längre. Shit alltså. vad jag slösar!
-Jag ska aldrig mer köpa kaffe ute.
-Jag ska aldrig köpa godis eller tuggummi när jag vet att jag behöver dom pengarna.
-Jag ska inte köpa mat bara för att det ser gott ut när vännerna äter.
-Jag ska inte låna pengar av kompisar, och inte heller låta dom låna mycket av mig.
-Jag ska inte köpa det första jag ser, även om det är billigt.

Jag ska spara pengar, köpa skor, väska, tröjor, jeans, underkläder, smink, hårprodukter, piercingar.


Kommentarer
LIENE

jag måste göra samma sak:S

jag slösar pengar på för mycket godis och mat, mer än på annat ju.

2009-10-11 @ 09:28:24
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0