27 Oktober.

Godmorgon. Väcktes av ett sms, ovanligt. Och sedan ringde telefonen och ett jobbigt och segt samtal kom i tolv minuter. Men kaffet&musiken har nu räddat min dag och jag vill ut o festa. Synd bara att jag vet några som skulle hitta på skoj ikväll, men såklart ska jag inte ha några pengar kvar ... Wellwell, man kan hoppas på att någon bjuder på lite stålars hihi.
...Fast innan måste jag ju plugga so med pappa, wiho, superkul.. Eller inte, haha, jag olängtar väldigt mycket.

Och påtal en grej som hände igår, som gjorde att jag kom hem senare än vad jag ville, som gjorde att jag skrek av ilska och ville slåss. Jag är på din sida M och pratar hur mycket som helst för att du inte ska hamna där. <3

Slänger upp bilder senare ;) Bloggen ska bli uppdaterad!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0