2 September. Typiskt!

Sjuk. Typiskt! Varit förkyld ett tag och imorsse väcktes jag av min egen hosta och kunde inte andas. Massa tårar. Och nu svättas jag ihjäl! Hittar inte tempen men två alvedon och två bromexin har det blivit. Ikväll stannar jag inne och käkar mer tabletter. Så idag blir det :

Dricka vatten - mor tvingar mig.
Två bromexin ikväll - mot halsen.
Två alvedon ikväll - mot huvudet.
Dricka kaffe - för att piggna till lite.
Dricka ännumer kaffe - för vi har ingen mat alls hemma. typ.
Sova - tidig kväll! även fast jag sov 12 timmar inatt.
Dricka hostmedicin - så jag får någon sömn.
Tv - filmfilmfilm.
Duscha - om jag orkar. Jag menar, ingen skola på hela veckan så jag har några dagar på mig att duscha.
BLI FRISK INNAN HELGEN - på fredag kommer M förbi och vi ska kolla på beck, käka choklad och dricka kaffe. Sedan blir det nog skoj i helgen om jag är frisk. Suck bara att jag inte har några pengar eftersom jag behöver det till väska, skoj den 11/9, jeans, färg till moppen, lagning på moppen (ramlade ju i förregår och hela lyset har spruckigt, smart!).

Ska nog också orka tejpa ihop min kåpa under med lite tejp om jag hittar det, och även styrkåpan(med lampan) och ha det så sålänge tills jag har pengar för att lämna in den. Pluggning till moppen kan jag även också hålla på med och fundera på min kärleksbok till svenskan i skolan. (Måste även kolla poängen till estetiska). som jag ska göra nu. Puss!


Kommentarer
LIENE

vad jobigt det låter, men du får krya på dig!<3

2009-09-02 @ 17:43:12
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0