29 September. Jassådu!

Körkoret har inte kommit än ... vafan då? har de glömt bort mig eller något? ärsch, skitsamma, jag åker ju moppe ändå hihi. ge mig crossmoppe! :(

Dagen har iallafall varit.. seg och glad. Typ. Trött och sur och allt, och sedan glad tack vare käre gitarren på musiken, och sedan seg film så jag vart trött igen. Haha lyckat. Hem och drack kaffe med Jerry, och sedan kilade vi till vh en stund och efter det tungelsta. Kalltkalltkallt! Minus grader? Vad ska jag ta mig till ... Vantar, tre tröjor, tjockjacka och allt såntdär. Shit pommes då.
Wellwell, alla älskade mitt hår :) Vissa märkte det och vissa inte. De jag inte trodde skulle märka någonting märkte och tvärtom, hihi. Mörkbrunt hare blivit alltså ;-) Im nöjd. Och det höll sig rakt hela dagen! :o

Imorgon blir det vääääärldens tråkigaste dag. Bläbläblä till tusen olika saker. Jag orkar inte skolan. Jag orkar inte detdär. Jag orkar inte någonting. Pengar till shopping och crossmoppe och så kan jag fippla me det.
Ge mig någonting att göra! Panikpanik.
Och jag har redan tagit tabletten, som även är för oro och annat stod det, man blir alltså inte strässad och inte ångest. Men nejnej , tvärtom är det på mig allt! tack för det.

Fan alltså, jag har typ panik.

Ge mig godsaker. Bulle, muffins, kladdkaka, choklad, kaffe, winerbröd, godis, chips, någotttttt!
Jag måste till tven och tråka framför idol. Vad kommer vara i min mun? Det återstår och ser. Jag har redan fått i mig mackor och är inte hungrig. Men något.



Kommentarer
LIENE

Man orkar med mer än vad man tror så kämpa på du!

Se fram emot det som är bra:) iaf något, som vänner och såna fina stunder som när man skrattar och ler.

2009-09-29 @ 21:54:30
URL: http://lienes.blogg.se/
jennifer

HIHI yees fick träna lite, hehehehehe, men ska typ ta kortet senare :(

men tänker köra ändå!<3333love

2009-09-29 @ 22:25:06
URL: http://jjennufers.blogg.se/
LIENE

sv: nej det är inte fel, har ju aldrig varit, jag har alltid älskat ringar!:)

2009-09-30 @ 21:40:14
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0