4 September. Virus

Vaknade piggare. Nu, dåligt. Illamående, skakig, varm? kall?, huvudvärk. Jag vet inte. Åt fast jag inte var hungrig. Hungrig nu med. Eller? Jag vet inte. Ingen aning.

Fredag. Fredagsmys. Jag tror jag stannar hemma ikväll och myser i min ensamhet. Doktorn sa "Du har inte lugninfamation. Du har inte inflensa. Du har nog bara virus. Gå och kolla dig men sedan går du hem och vilar dig och vilar dig på hela helgen." Jippie! Om folket känner mig rätt kommer jag inte klara av att bara vara hemma under fredag, lördag och söndag. Men ändå vill jag bli frisk. Sista året i skolan och jag hatar skolan, men ändå orkar jag inte missa allting. Jag menar, 260poäng, jippie. Jag måste plugga. Jag måste träna. Jag måste äta.

Idag ska jag iallafall tare lugnt tills tre då jag måste åka iväg till vh en stund. En kort stund måste det bli. Sedan hem och knarka tabletter. Och nog be M komma över eftersom hon tvingar mig att stanna hemma för att bli frisk.

Nu; leta upp någon kärleksbild som passar in till svenskaläxan (kärleksboken) , eller rita en själv och få lite bättre betyg ;-) Puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0