7 September. Otursdag?

Inga kläder imorsse. Håret smutsigt men ändå lite bra & platt. Bråttom till skolan. Klassen var stökig på skolfotot och vi fick trängas och jag var inte berädd på någon av de två korten som han tog (han orkade inte mer än två kort). Och på självfotot stack mina nycklar ut från bh;n. Illamående och grinig, spyfärdig och springande, spytt och hämtat syster. Fått skäll och spytt ännumer. Försökt dricka, försökt spy mer, försökt sova, försökt bli bättre, försökt smsat, men nej inget ska såklart funka. Folk har bett mig komma ut, men nejnej, jag kunde inte komma upp ur sängen utan att jag blev yr och ramlade ihop och såg ingenting. Nu blir jag yr. Datorn rör sig och jag kommer... spy? Jag vill ha mat. Jag vill sova. Jag vill ta bort mitt smink. Jag vill ut. Jag orkar ingenting och jag kommer väl somna med de kläder jag hade i skolan, de smink jag fick på mig imorsse, mina linser, och håret som nu är i en knut. Tänderna kommer väl vara oborstade och jag kommer vakna i panik imorgon bitti. Om jag ens kan somna. Om jag ens kan vakna.



Kommentarer
Aziza

fick reda på vad ?

2009-09-07 @ 21:29:45
URL: http://mangoapelsin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0