16 April.

Nationella provet idag gick sådär. Jag somnade efter. Svenska, skolk, Idrott, jag somnade. Svenska. Och under hela dagen har jag frusigt, mått illa, klagat, hostat, och bara degat. Under kvällen funderar jag på om jag ska plugga lite, städa rummet, ta hand om mig själv, och avsluta med en film. Fast jag vill ändå ut och träffa en jäkla massa vänner. Haha, fast jag får inte. Darför hoppas jag på spöregn ikväll! *Ond*

Pengar tack!
Foundation
Underkläder
Hårfärg
Solning
Tygskor

Imorgon blir det nog ännuen hemmadag, om det ens blir så för mig ikväll. Eftersom min jäkla hosta gör så att jag inte får träffa systersson. S.u.r.t



Kommentarer
E

Du får komma en annan dag söt

2010-04-17 @ 18:42:16
URL: http://barnbus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0