Jag Hade/Har För Mycket Att Göra.

Storstäda rummet - Ser förjävligt ut med en massa grejjer överallt.
Fixa pengar - Sälja!
Plugga SO & Matte - För att få G. NP på fredag.
Hitta gymnasium - Kommer nog bli IV, men vad för IV? Dans? Bild? Eller någonting helt annat?
Få igång moppen - Det gjorde jag idag, men jag funtar på att sälja den..
Börja springa - När halsen är över måste jag ta itu med att gå upp och springa i spåret!
Leta vovve - Sommarlovet kommer min pappillon
Hitta skor - Till balen 9/6
Hitta låt att spela upp - På musiken för VG


Kommentarer
sandra

Kämpa på;D

2010-04-14 @ 10:30:53
URL: http://saandraasliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0