VALBORG 2010.

Morgonen började med möte på hannamottagningen med syster, snyft hit och dit. Men sedan blev det plugget och en chokladboll. ;-) Efter jag kommit till skolan trodde jag vi skulle ha idrott, så jag var duktig för engångsskull och hade packat idrottskläder, men då såklart ska vi ha musik istället! Typiskt! Menmen, vi spelade upp våra låtar för musikläraren och vår grupp var väl bäst (?) Haha ;-) Let it be.
Men nu är jag hemma efter att ha träffat söta Jennifer och Holger, plus duschat, samt käkat. Ikväll blir det utgång med en massa polare och vi får se hur det slutar! :) Nej nu stressar R mig, PUSS.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0