2 Augusti.

Det blev handen centrum idag med Evelyn, Oscar och Victor. Kollade fall mobilen var klar, vilket den inte var. Utan dom bad mig kolla på nätet vart den har hamnat och när den blir färdig (hoppas snart!!!). Oscar köpte en liten skateboard till sin bror, och Evelyn ett fotoalbum. Efter det så åkte vi hem då jag träffade på Eric och Gurra och stod en stund med dom tillsammans med Gaston och snackade skit.

Jag funtar på att rita lite mer nu som jag gjort under kvällen, trots fantasin är helt slut. Sen när Gaston vaknar går jag nog ut på promenad med Evelyn. Kameran följer med! :-)
Hörs!


Kommentarer
Hannah

Samma här, haha! :D

2010-08-02 @ 23:46:30
URL: http://hlphotography.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0