22 Augusti

Jag åkte till handen centrum idag tillsammans med Emelie och Sonia, och sedan drog E, men då kom Tomas och Andreas istället som man inte sett sen ... början på sommarlovet? Galet.

Jag känner ångest inför allting just nu.
Imorgon börjar skolan klockan 9. Alltså måste jag upp vid halv 7-7 för att hinna gå ut med Gaston innan, och sedan fixa mig. Hur ska jag komma upp? Sen så är jag pank, fick pengar iförregår och jag känner hur kortet är tomt.. Har köpt en jävla massa, men ändå inte.. Utan mest några dyra saker, illa! Jag vågar inte ens kolla hur mycket jag har kvar :(
Nu ska jag ut med Gaston en stund, om jag inte ska duscha innan? Innan eller efter?
Jag kan inte bestämma någonting längre.

Igår fick jag reda på en grej. Efter den roliga, oroliga, och roliga kvällen hemma hos N och sedan åkturen till Vegabaren.



Kommentarer
sandra

SV: kan satsa på att det blir det för det är riktigt fint!

2010-08-23 @ 08:28:26
URL: http://likehuldt.blogg.se/
Hannah

Mina hundar kunde knappt vara ute när det var arton minus ute förra vintern, haha. Tänk vad kallt det måste vara för dem, fast de hade små tröjor på sig. ;)



Har inte rört mitt hår ännu så får se hur det blir. Är inte direkt en tjejtjej utan någonstans mitt emellan skulle jag tro. :) Tror jag kör på uppklippt, men är inte säker på om jag klipper av det helt ännu. Haha, feg! :D

2010-08-23 @ 09:41:21
URL: http://hlphotography.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0