3 Augusti. Lång Dag.

Precis när jag tänkte ringa E, så kom Niklas förbi mig. Det blev sedan att han och jag, tillsammans med Gaston, och även Alice som brukar gå promenader med mig&G följde med. Alice var korkad nog och pep hela vägen till konsum, och sen påvägen hem så fick jag gå där med G.. Och roppa på A hela tiden eftersom en liten kisse som henne hittar inte hem. Och det slutade med att hon sprang över vägen 5gånger under den korta vägen från konsum hem. Det blev stopp i trafiken och där stod jag med Gaston i kopplet och skrek som bara den på Alice. Pinsamt? Ja. Den sista gången som hon sprang över ville hon inte lyssna på mig för att komma tillbaka, utan lillgrabben i bilen fick springa mot henne för att skrämma bort henne så hans mor kunde åka på vägen.. Efter ett tag fick min syster gå ut och kolla fall A var kvar vid vägkanten/buskarna, vilket hon var. Stackars liten, som ändå får skylla sig själv.
Långpromenad blev det alltså, med en massa stopp och snurr och skrik ... ja..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0