Gaston&jag

Förlåt för de äckliga bilderna på mina ben innan. Tyckte bara så synd om mig själv, hela jag är röd av allt kliande och paniken. Suck. Jag får aldrig sova om nätterna, och om mornarna blir jag väckt klockan 6. Dags att ändra tidsplanerna helt? Lära mig att somna direkt efter jag varit ute på den sista promenaden med hunden som brukar vara vid 10, och sen ska han leka i någon timme och sedan sova. Och på morgonen måste jag lära mig att min lilla hund vaknar runt 6 och vill då dricka vatten och käka frukost och sedan gå ut. Alltså måste jag få någon vana att vara pigg just då. Eller nej, kanske inte pigg, men inte somna om. Med tanke på att jag vakna en halvtimme innan jag skulle gå till bussen idag. Och med tanke på att jag förmodligen kommer börja 8.30 resten av terminen.
Nej, nu ska jag ut på en ganska lång promenad i min ensamhet. Käkat alldeles för mycket skitmat och slöat förmycket. Och efter det somsagt sova.
Imorgon i skolan ska vi ha svenskaprov. Hade ju matte idag, och engelska igår, så vi får se fall svenskan också är lika lätt. Och sedan på fredag ska vi bara få schema inför veckorna därefter. Jaggillarinteminklass. Men är fett värt IV.

Här har vi min lilla bebis. En liten kille som längtar till hans första jul.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0