Inte kul!

Lördagskväll/Natten till söndagen -
Var hos Niklas en stund tills jag bestämde mig för att gå hem vid 8tiden. Då jag och K satt och myste en stund, tills jag följde med henne till bussen i spöregnet, åskan och blixtrarna. Och efter det mötte jag Matte & Tony. Vi åkte runt lite, och såklart skulle dom skrämma upp mig med att åka på mörka skogsvägar och säga "det står någon där". Alla gångerna fick jag bara tårar i ögonen, så rädd är jag. Men inte när vi åker förbi vh, ett bostadsområde, där det finns två killar som jag känner med portarna brevid varadnra. Den enda porten, ser jag hur en kille bara står där, fast jag var inte säker. Så jag säger "Stog det någon där? Tvångstanke, vänd och kolla". Och då ser jag killen stå där. M&T försöker kolla efter killen men ser ingen alls. Och då börjar jag gråta i bilen och får panik. T kör därifrån och sedan tillbaka, och jag får panik eftersom dom såg han inte men jag. Bilresan senare sitter jag och stirrar ut genom fönstrerna med tårar kvar i ögonen, och vi åker till statiol. Efter det när det blivit ljust ute åker vi tillbaka, jag sitter och skakar, men han står inte kvar. Äckligt läskigt!! Vi åker iallafall runtrunt och jag inbillar mig saker som jag ser, fast när vi åker närmre är det borta. Och det slutade sen med att jag sov hos T vid 06tiden.

Och idag, ska jag snart börja fixa mig och sen vänta tills Gaston vaknar. Då ska vi nog möta Evelyn och köpa pengar till min lur! :)

Bilder på G kommer nog ikväll om jag hamnar vid datorn. puss



Kommentarer
Hannah

Usch vad läskigt!! :s ;o

2010-08-10 @ 22:24:11
URL: http://hlphotography.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0