19 December. En helt vanlig Söndag.

Hundmässan igår var hur inspererande som helst! Jag vill börja med freestyle. Emelie sa tillomed att hon ville se mig där en vacker dag. ;) Nejmen! Vi hittade en massa roligt och söta hundar, och stannade väl i fyra timmar.
Under kvällen sen träffade jag Emelie och Emma. Vi mötte på folk överallt, men kvällen blev långtråkigare och långtråkigare. Tills en grej hände! Haha..



Idag är det en helt vanlig Söndag. Vaknade vid 12, promenerat, duschat, käkat frukost och tvättat. Blir nog en fruktsallad nu under tiden på väntan tills min syster kommer, då det blir middaaaaaaag. ;D
Men somsagt, dagen blir långsam och skön. Känns som jag kommer stressa de tre första dagarna på nästa vecka..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0