22 December. JULLOV!

Fan vad jag är glad!! Tiden imorsse gick segt så jag hade inte bråttom ett dugg, och kom till bussen tio minuter innan, haha onödigt.. Vi fick lyssna på när Fredrika bremers elever sjöng och sedan gick jag. Loooov!
Har precis käkat en knäckemacka och druckit latte. Snart ska jag gå en liten sväng med Gaston för att sedan röra mig mot handen. Har några grejer att köpa, men ska föröska vara sparsam. Efter det umgås jag nog med Sonia och Emelie, och sedan en titt förbi gården. Kvällen blir förmodligen tidig, eftersom imorgon blir det minijul och sedan lång åktur hem till mami!
vart är min kamera...?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0