Duktiga Gaston-dagen.

Gaston leker med min borste i min säng somvanligt. Jag ska in i badrummet och märker att han springer efter mig, med borsten. "Nejdu lilla Gaston, du vet att du bara får leka med min borste i min säng." säger jag och han springer iväg och jag in i badrummet. Jag kollar på sängen efter och ser borsten ligga där. "Var det du eller Gaston som la borsten på sängen?!" säger jag till min syster. "Eh jag har inte lagt den där" säger min syster..
Min lilla skit har alltså lyssnat på mig och lagt tillbaka borsten på sängen! :D Sötis!!!


Ikväll blir det förmodligen långpromenad om vi orkar, innan filmen Ransom. någon sett?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0