Sjuk sjukare sjukast.

Vaknade upp vid 02 natten till onsdagen, onsdagen min lediga dag, och kände vilken jäkla feber jag hade. Somnade om och klev upp vid 08 och tog tempen. Började gråta framför spegeln med tempen i munnen bara för att jag kände hur jag inte orkade hålla min kropp uppe. Visste heller inte hur jag skulle sätta mig ner, så jag kollade på tempen snabbt och stängde av den. 38,6. Gick snabbt tillbaka till rummet, hela huset snurrade och öronen susade, men jag la mig snabbt och försökte somna om, vilket inte gick.. Gick upp vid 11 och tog alvedon och gick sedan och la mig vid 19tiden. Vaknade vid 01, 02, 04, 07 och sen vid 08 då jag bestämde mig för att gå upp. Denna dag har varit lite bättre. Men det gör förbannat ont att svälja, och jag orkar ingenting. Lägger mig tidigt idag igen nyduschad och nybäddad säng. puss



Kommentarer
Hannah Larsson

Usch vad hemskt det låter. :( Krya på dig fort nu!!



Förresten, ska du till Hundmässan nu i helgen? :)

2010-12-17 @ 14:43:46
URL: http://hlphotography.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0