2 Februari.

Jag förstår mig inte på killar. De blir arga när man talar sanning. Iallafall de jag känner. Jag gillar inte att ljuga för folk jag gillar och darför säger jag sanningen. Borde det vara konstigt på något sätt eller?

Aja! Skoldagen gick för segt, även fast vi bara hade 4 lektioner. Sv-NP-Prov (Muntligt), Idrott (Basket), Musik (Datasalen), Och Engelska (läsning). Efter åkte jag och Evelyn och solade i vh och sedan till handen med Robbin och kollade runt.

Precis ätit makaroner och köttfärssås. Ikväll skulle jag tro att jag går ut.
.. Eller stannar hemma? Hm.. Vi får se!


Jag känner doft av kärlek nu.
En jobbig liten smal kissemiss som trycker sig mot min nacke och vill pussas.,
..samt luktar gott faktiskt.


Nu ska jag dricka varm oboy även fast min tunga är fortfarande bränd efter oboyen i skolan för ca 4 timmar sen.
Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0