S.E.G.T.

Pappa messar och han sover borta.
Kristin springer till bussen och kommer hem inatt eller imorgon.
Kristoffer jobbar och jag har nollkoll på när han kommer.

Det är alltså segtsegtsegt hos mig just nu. Spotifly musik på högt ljud och lite prat med Joel på msn. Jag har bara en liter mjölk hemma som ska räcka hela kvällen och hela morgonen imorgon (kaffelatte!!!) och inge choklad, godis, chips eller läsk. Jag har heller inte en enda krona så jag kan gå till konsum och köpa godis. Utan nej jag har 38 öre på kortet och inte en enda enkrona i huset. AAAAHH panik haha . :( Inga cigaretter och inget sällskap. Åhnej just nu vill jag bara fixa mig till en fest, eller en hemmakväll med mysigt sällskap och en liten hundvalp som jag kunde lära allt jag kan.



Kommentarer
nån som hatar DEJ

fitta gå och dö

2010-02-05 @ 23:49:22
URL: http://bitch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0