17 & 18 Januari 2010

Igår blev det en härlig dag.
Jag vaknade upp av att min systers son Teodor sitter på mina ben och försöker väcka mig. Innan hade Natta kastat kuddar på mig och försökt med samma sak. Iallafall vaknade jag och vi klev upp, gjorde kaffe och toast. Efter det lyssnade vi på mina gamla skivor, haha nivet domdär som man dansade till en gång i tiden ;-)
Det blev fixx och sedan trallade vi ut till bussen, Jag, Natta, Elsa & Teodor. Jag&N hoppade av vid henne och var hos henne tills Sale&Danne skulle möta oss vid Ica, och efter det åkte jag&N till handen c för att käka pommes.
Eftersom jag inte fick sova ut var jag så trött och åkte hem efter det. Och efter ett tag kom Sonia förbi och höll mig sällskap en stund tills hon skulle vidare till Evelyn.

Idag vaknade jag av alarmet på mobilen och stängde av det, och såklart somnade om. Men vid ca 12 gick jag ut på 30minuters promenad, Duktig, I know ! :D Och sedan blev det frukost, dusch, och nu kaffelatte.
Ska nog snart ut för att möta bla Emil som ringde nyss och sedan får vi se vad som händer.



Snodd från Lienes blogg.
Sjukt bra låt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0