3 Januari 2010.

Jag vill utomlands ! Sitter och kollar på Kenzas blogg och vill bara sola, och tanken på att E är i Egypten nu, och att M&F ska dit om en vecka får mig att bli bara avundsjuk höh.
Någon som vill ge mig en krona eller två? ;-)

Början på detta år har blivit långtråkigt. Den första var ju jag&Natta i handen och träffade en kompis. Igår träffade jag Natta&Anton och vi åkte hem till N och träffade sedan Sosso en kortis. Efter det gick jag hem och sedan till konsum för att köpa chips med dipp och choklad tillsammans med syster och kvällen slutade med en Beckfilm och sedan Mamma Mia.
Idag har jag inga planer men kanske till handen c och köpa ny läpppiercing? Eller kanske nytt navelsmycke eftersom pluppen till min nya tappade jag under nyårsafton.
Men jag ska nog börja fixa mig nu eftersom jag har inget annat att göra. & någon som kanske vill följa med mig och sola solarium en dag? :)


Kommentarer
Anonym

haha förlåt, kan ta bort om du vill

men ni alla¨såg så roliga&söta ut .D<3

2010-01-03 @ 15:25:06
URL: http://jjennufers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0