6 Januari. Okej, Jag Orkar Inte.

Kvällen igår blev så att jag åkte hem till N och vi var där en stund. Jag ringde helt olämpligt tydligen när hon låg i sängen med musik. Hö-hö. Men vi trallade ut och tog sedan bussen till Tungelstagården, där träffade vi ett par stycken och snacka till 22. Efter det gick N&jag hem till mig, drack varm oboy efter kylan & käkade toast och bullar. Men det blev ett massa jäkla snack ändå om allt mellan himmel och jord. Puss påré. Vi funtade på att vara vakna hela natten men jag blev trött (nu messa A att han gjorde mål på fifa), och vi åkte hem till henne istället vid 03 tiden och sov där.
Morgonen blev kaffe & macka (nej okej, oboy för Nattas del) och efter det åkte vi till Haninge c och kollade runt. Båda kände oss febriga så vi gick hem och det tog inte lång stund innan jag gick ut igen för att träffa Sebbe, Jenny & Mikaela och vi åkte till statiol för att köpa kaffelatte.
Hemtiden blev vid 22 med ingen känsel i tårna efter att ha lekt tafikpolis ;-) & nyss kollat på SYTYCD.

Nej för sjutton, jag måste sova. Dags att kliva upp 07 imorgon!
fyfan, jag orkar inte.



Kommentarer
LIENE

Tack så jätte mycket:D



haha en gång tänkte jag också vara uppe hela natten.

2010-01-08 @ 11:07:53
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0