Jäkla snön, Jäkla förkylning.

Hej. 36.7 i tempen nu. Medans K hade 34.6. Haha! Lite roligt var det faktiskt ..
Menmen. Toast och bulle. Och en jäkla massa dricka som te, kaffe, c-vitamin, vatten. Kan pappa komma hem nu så jag kan få god och helst onyttig middag och så har han förhoppningsvis köpt mjölk så jag kan få god och onyttig oboy.
Yes, jag är fortfarande KlagoKarin och vill sova tills jag blir frisk.
Ni får ursäkta de otrevliga sms jag skickat till er som har messat.

Nej vet ni vad jag kom på nu? C-vitamin, nyttig mat och promenader och sådant fram tills födelsedagen (3veckor frammåt), så slipper jag bli sjuk ! ;-) Hö-hö, här var jag smart. Eftersom jag har fått nog om att vara sjuk på roliga dagar som nyårsafton och födelsedagen. (Förra året magsjuk på nyår och inflensa på födelsedagen).
Och så vill jag ha något gulligt i present! ;-D Nej för ego nu.

JAG HAR TRÅKIGT. och mor säger att jag blir hemma hela veckan.. Ha-ha jo tjena! :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0