Nyårslöften !

Seg skoldag, jobbade flitigt på första lektionen, matte, och resten skolkade jag för det mesta. Icke bra! Menmen, lärde mig också procent på Lek&Lär lektionen, haha ;-) Men jag misstänkte ändå att dagen skulle bli seg eftersom det tog tid att gå upp, och när jag väl kom upp hade vi inge mjölk till kaffet. Segt!

Men för sjutton, jag måste ha nyårslöften som jag får försöka fixa (höhö fixade inte förra årets). Men iallafall, här kommer de ;
Börja promenera igen (Kvällar, mornar, mitt på dagen, spillerrill. En halvtimme eller mer iaf!)
Stretcha (Danslinje på gymnasiumet förhoppningsvis och måste bli vigare igen)
Bli brun (Under sommaren dåra. Men funtar även på att sola lite under veckan om jag hinner)
Bättre betyg (Ja, Mina IG;n måste jag iallafall fixa, spec Engelskan & Matten)
Ta vara på pengarna (Sommarjobba. Och inte käka ute för man är sugen på lite pommes)

Ja, sen har jag lite smålöften som att festa mer, käka nyttigare, ta hand om naglarna, samt min hy, och lite sådant. :)
Nu ska jag ta mig ett glas C-vitamin och sen kanske möta syster vid bussen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0