Sommar tack

Nej, jag är nog inte den enda som längtar efter sommaren. Sol, bad, tältning, fester, mys, grönalund och en massa annat. Sjutton vad jag längtar !

Idag åkte jag & Evelyn till vh och solade, härligt och varmt och sedan åkte vi till handen och mötte Frida och pratade om allt möjligt tills Jimmy och Felicia kom och höll oss sällskap. Kaffe och klubba och sedan åkte jag hem till middagen med syster.

  Imorgon börjar en ny vecka, lång och tråkig med en massa långa viktiga lektioner. Vi får se hur mycket jag orkar, och om jag gör det bättre ifrån mig att komma i tid på morgonen (vilket hela förra veckan förutom fredagen kom jag försent).
Och snart börjas det med nationella proven. Svenskan klarar jag nog, men tveksamt på matten, och speciellt på engelskan. Wellwell, jag orkar inte tänka på det nu.

Saknar sommaren & mitt gamla långa hår <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0