TJEJKVÄLL.

Herregud vad jag har varit duktig! En massa i matten (plus beröm), Två svenska uppgifter, Hittade ett gammalt SO-prov som jag lämnade in, Städat komplimentet och Varit med på idrotten. Haha ;-) Okejdå, jag var inte med på en mattelektion, Menmen!..

Ikväll blir det tjejkväll hos J. Kladdkakan och gräddet är fixat.
Nu ska jag platta håret och sedan kolla läget lite här o där.
Sjutton vad alla har ringt mig idag, ikväll. Den kvällen jag inte kan, har jag fått en jäkla massa samtal från lite överallt. Aja, får se hur länge jag stannar hos J och vad jag gör efter.

Imorgon var planerna att åka till Kulturamas öppethus, vilket det blir vid 12 tiden och sedan åker jag nog på bio med syster min frammåt kvällen. Film är inte planerad.

Ha en superfredag! Puss


Tänkte bara säga att jag köpte ny läpppiercing häromdan (:
Och även att jag bara käkat choklad idag.
Frukost ; Oboy och chokladboll i skolan
Lunch ; Kladdkakasmet
Och min Middag blir dåra min kladdkaka och grädde. Hö-hö.



Kommentarer
Rebecca

DU är lika Kristin! :O <3<3

2010-01-23 @ 21:34:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0