29 - Mys, Skratt, Depp, Sent. 30 - Biobjuden, Snack, Svull, Tidig.

Fredagen slutade bra iallafall.
Sonia kom hit och vi pratade i kanske en timme tills vi tog bussen som aldrig kom till Natta. Vi var hos N till 19 tiden och deppade. (iallafall jag) Och sen åkte jag&N till handen och träffade på några ett tag tills vi åkte hem till henne igen och mötte Mange på bussen som följde med oss.
Det blev kaffe, skratt, snack och lite allt möjligt och sen skulle Mange hem så då blev det depp igen.
Jag&N snackade och grät (iallafall jag) och en timme tog jag till att snacka i telefon med för att lösa kvällen. Och senare kom Emil&Pierre hem till Natta också (vid 01 tiden) så då blev det att vi satt under fläkten ett tag tills Tony kom hem och vi la oss i sängen.
..Då Pierre blev övertrött och bara ville snacka, skrika, och lyssna på musik.
Men vi somande vid 05 och Pierre gick ut vid 06 för att ha träning (som blev inställd haha!).

Lördagsmorongen blev seg och lugn med frukost och chill tills jag fick gå ut vid 14 tiden för att åka hem och fixa mig till bion min syster skulle bjuda mig på.
Plusplatser, Snacks, Läsk, Bullar, "Till vildingarnas land", Och lite tårar i ögonen blev det.

Hemvägen vid 21tiden mötte vi på lite påverkade kompisar som jag inte orkade vara med så det fick bli att vi gick hem och somnade och idag vaknade jag vid 12 och dagen är snart över.
<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0