Vecka 3 - 2010

Hellu, jag tog bussen upp till vh och mötte några sötingar, dock bara en stund innan vi tog bussen tillbaka och jag&Anton drog hem till honom och chillade. Vi gick sedan ut och mötte Danne och skulle hem till A igen för film, då pappa åker förbi och jag hoppar in för att få middag hemma. Nu har det blivit en Beckfilm och lite snack med söta Nathalie på msn.

Veckans planer;
Måndag : Skola & Kanske träffa Anton.
Tisdag : Skola & Gården eller träffa Max.
Onsdag : Skola & Träffa Nathalie.
Torsdag : Skola
Fredag : Skola & Tjejkväll hos Jennifer.
Lördag : Kulturama, Öppethus på Hammarby sjöstad & Fest.
Söndag : Chilldag.


Och någon dag måste jag hinna med att åka till Gamla stan, och även haninge c.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0